Det va inte igår!

Faan va ju inte igår jag skrev här. Har hänt lite annorluda grejer det senaste men faan jag har ju så kort minne=(
Aja va full som faan förr förra fredagen kommer inte ihåg så mycke från den kvällen men kul hadde jag.
Dagen efter så va det bakfyllehantering i form av att plocka svamp med oscar. Jag hitta inte en enda svampjävel.
Jävla skitsport det där med svampplockning.



Oscar 1 Jesper 0

Va i Köpenhamn förra veckan. Hitta världens skummaste affär. Tydligen inte smartaste personen som äger den.
Det är bara att se på vad han gör för "konst".



Nya Catwoman?

Faan va ju ute på lördagen an sväng efter min karatefylla. Hmm tar det lugnt dagen innan jag ska jobba????



Kl 00:40

Hmm vad faan har hänt mer då?
Ja just det jag åkte på halsfluss i fredags så det va bara ge sej hem från jobbet å börja käka piller. Faan vad jag hatar å vara sjuk. Men nu faan mår ja fint med en kall i hand.
Prata med Sulan igår. Va faan han Mojje å Rikard fick för sej att dom skulle klättra i berg. Jag mena va faan det är ju jobbigt. Man jag är lätt på nästa gång dom ska det. Beök http://www.morgancarlson.blogg.se/ å läs mer om detta drama.

Öhh vet inte hur jag ska förklara bort det här med tanke på att jag va nykter när jag gjorde det.
Har skickat in en ansökan om å få vara med på Kanal5 nya serie som ska heta whipeout. Tydligen så är det någon tävling på någon jävla hinderbana. Skrev att jag har ganska bra kondition. Hmm klart jag har det med mina vardagssysslor. HA HA

Tycker ni ska besöka min kära vän Markus Tattooblogg http://funnyfarmtattoo.blogg.se Riktigt fina arbeten där.

Helvete jag ska spela tennis imorgon å jag har faan inga bra skor till det....... Inegt rack heller men det löser sej nog.
Nää nu ska jga ta en kall å packa kläder eller nåt?????

Kommentarer
Postat av: petta

jadu...vad säger man jepplina:D.. hehehe.. intressanta bloggar, samt helskön bild ifrån jobbet:D. hehehehe

2008-10-08 @ 00:11:37
Postat av: carro

glöm inte packa tennisskorna!

2008-10-08 @ 00:53:54
Postat av: Anonym

haha...kul o läsa lite allmänt störda grejer =)

2008-10-13 @ 17:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0