Faaan i helvete!

Ja ha nu va det ta mej faan dags för en uppdatering i denna spännade värld av fina trevliga och otrevliga gamla folkölsburkar. Har inte hänt så mycke sen den senaste ovärda uppdateringen men jag känner att jag måste lätta mina axlar å bara spy ut det jag känner.... Faan vad jag egentligen saknar det jag aldrig har haft. Ja typ hus å skit. Men vad ska man säga? Tjejer säger ju att det är charmigt med små lägenheter. Hmm har nog faan inte haft rätt tjejer hemma hos mej=(  Hur går det egentligen med min Ölburkspress som jag tänkte sälja in på IKEA?? Har inte haft tid å bygga en ritning på den ännu men jag lovar att den kommer snart.




Timon Pumba å Locko??

Oj oj oj det va en gammal bild från jobbet när jag va nyttig å lyckades få med mej en melonjävel till jobbet.
Före ja kutta upp den till en hatt så hade jag den som kaffekopp å det smaka faan. Kan ju i.o.f.s bero på att kaffet på jobbet smakar gammal jävla båtflykting. Men men vad vet jag. Shit vilken tung månad det här har blivit. Har tydligen lagt mer pengar på onödig skit än vad jag lagt på så kallad nödvändig skit. Vet iFAAAAN hur det går ihop men någon sa att det va så. Skulle behöva någon blind enbent dam som kunde ta hand om mej å mitt stora hem på 27Kvm. Aja tänk er en enbent blind idiot som ska försöka kryssa mellan soffan å Tv:n på ett ben. Ha ha vilken syn. skulle ju kunna bjuda upp polarna på vadslagning om hon kommer till köket eller inte.

Faan va ovärd skit jag skriver!!! tycker ni alla jävla idioter som läser denna blogg ska bläddra er vidare på en sida som inte innefattar porr www.handsomelifestyle.com
Riktigt fina kläder för er som inte gillar Ron Jermeys stora ådriga Baguette.

Ring mej om ni vill dricka folköl.
Å som Steise skulle ha sagt Ciao Bella!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Martin

jag vill dricka folköl!

2008-10-15 @ 01:11:20
Postat av: Ove T

Jag vill också dricka folköl...... folköl och sen vore det trevligt att få skeda lite

2008-10-15 @ 01:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0