Kastrerad ponny söker stall!

Å fy FAAN va full jag va i fredags. Efter ca 12timmars möte å jobb så korkade ja upp whiskeyn för att sedan dricka rötjut å öl. Min jobbarkompis Jonathan kom förbi runt halv 9 å han va skitfull. Ha ha tänkte ja vilken början på en bra kväll=)
Aja jag skulle ju ta det lugnt med tanke på att jag skulle börja jobba kl 10 dagen efter. Karaktär som man har så vet vi ju med facit i hand att det gick som det gick. Vaknade kl 9 å fick bråttom som faan med att beställa taxi till stationen så ja kunde dra till jobbet. Väckte Jonathan som direkt upptäckte att han hade glömt att hämta ut jackan från garderoben.
Aja väl nere på stationen så skulle ja pröjsa taxin men det blev så att Jonathan fick ta den då mitt Visakort va spårlöst borta. Aja ringde å spärra skiten.
Har försökt att få tag på kortet då jag trodde det va kvar på husaren men jag fick idag reda på av en kompis att jag knappat fel kod i bankomaten så den jäveln tog kortet=(



Så här smart va jag inte i fredags

Jobbet i lördags skulle ta 2 timmar men det blev 9 timmar så faan va jag han å nyktra till å bearbeta bakfyllan på jobbet=)
Hmm bra det där med å ta en öl föresten. Igår firade vi in minusgraderna som slog mej hårt i ansiktet då jag vågade visa mej utomhus.
Harrys blev det å en Irish Coffe. Men det va inte allt då det senare blev litervis med öl å några shotar.
Har legat på soffan halva dagen å bara mått dåligt. Drog ner på stan för å ta en kaffe vilket slutade med Irish Coffe å öl på pims från kl 5 till 12. Då jag på min fina bakfylle fylla va nöjd så drog det av till Bion då det va premiär på nya Bond filmen.

Å Fy FAAAN i helvete det va en av dom sämsta filmer jag har sett. Faan inga coola grejer å inga bröst=(

Har en jättebra idé om världens klimat. Tänkte att alla världens invånare skulle flytta till Andorra å göra resten av världen till en pingvinfarm. Skulle bli sjukt grymt med alla människor på samma ställe. Ja men tänk inga bråk å krig. Sen skulle alla jobba idiellt också. Faan då är ju allt gratis=)
Vilket jävla höghus det skulle bli också. Ha ha får rita lite på det projektet.

På tal om annan skit så snöar det ta mej faan ute nu.

Döda inte Nils!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Punkarn

fan vilka fula brillor du fått på dej!

2008-11-05 @ 21:20:07
Postat av: punkarn

så fula att man blir lite halt...

2008-11-05 @ 21:21:00
Postat av: Steise

Men va faaaan,vi dödar nils!!!!!

ciao bella.

2008-11-06 @ 21:53:00
Postat av: The D

Minusgrader, snö och bakfylla... hårda tider i skövde hör jag. Det finns några nya Handsome tishor på handsomelifestyle.com nu.

2008-11-10 @ 09:52:29
Postat av: Elenor

Du Jesper,, seriöst,, såna där brillor borde du ta å införskaffa, de klär dig...

Men har en fråga om de häringa me pingvinfarmen,,, om alla världens invånare flyttar till ett å samma ställe så har vi ju inga som vi kan kalla pingviner,, utom orginal pingvinerna,, å dem finns de ju inte gott om,, har iofs sett några i Borås djurpark,, men vi kan väl åtminstonde spara nåra kroknäsor å dubba dem till pingviner? De beter sig ju lite som pingviner ibland.. Å jag skulle inte klara bo kollektivt med massa kroknäsor...

Men å andra sidan kan jag tänka mig å ha en kroknäsa till å klippa mina tånaglar lite då och då..

Vi får spåna vidare på detta...

Nu snöar de inte längre,, nu e de lerpölar ute,, ska vi ut å hoppa lite i dem?

2008-11-12 @ 16:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0