Pojke kille eller man?

Något som slog mej väldigt hårt härom natten va om jag är en pojke kille eller man. Vart går egentligen gränsen mellan kille å man? Alltså om jag träffar en tjej så vill jag ju inte att hon säger att hon har träffat en man. Va faan en man är ju typ 47år och har massa hår på bröstet. Räknade mina igår å jag har 11 hår på bröstet.
Fatta at jag är MAN på riktigt nu, För 11 är ju massa eller hur?



Massa hår å ingen hud?

Ja ska nog börja kalla mej uppfinnare för jag har 2 skitbra uppfinningar som jag ska sätta till verket snart... kan ju tyvärr inte avslöja vad det är men jag lovar att ni förr eller senare ska få ta del av dom.

Jobbar man helg så jobbar man helg!!
Tråkigt nog så är det tyvärr så men jag brukar unna mej med att gå ut på torsdagar då ölen kostar endast 20kr. Jag menar va faan hur kan man stå över att gå ut en sådan dag??

Komm å tänka på en grej igår när jag va på jobbet då en jobbarkompis slängde fram en grymm macka med onsala korv på. Självklart så började jag att dräggla som en slaktare när kossan ska föda. (eller slaktas)
Då jag på min senaste tripp till spanien hamna på ett nordiskt köpcentrum så hittade jag onsalakorv. Månen gick upp å solen ner. va detta slutet på människan?
 Aja jag kunde inte mer än å lägga massa pengar på denna gudomliga korv som är det bästa som finns=)
Jag menar varför ska man bo i sverige som har dyr öl å skitväder halva året när man kan ha bra väder å äta onsalakorv?

Aja ingen fattar väll det jag skriver denna konstiga måndagskväll. Skulle vara kul om någon förstod vad mitt liv går ut på. För det vet jag inte själv!!

No more tears ju give me some beers....................

Kommentarer
Postat av: patty

karl är precis vad du är,, varken pojke, kille eller man utan en redi karl.

och onsalakorv var jag jätte sugen på häromdan fast det hade gått över,, tills nu, så TACK!

2008-10-21 @ 03:06:48
Postat av: loppan

HAHAHAHA..... vems brallor har du på dig, hehehe hmm de e ju inte dina iaf......

2008-10-21 @ 22:35:38
Postat av: Elenor

Du,, jag kan spara lite pubishår nästa gång de är dags för rakning så kan vi tejpa fast dem på din bringa så att du får känna dig som en redig karl..

FAAAAAAAN vad jag e snäller... right?

2008-11-12 @ 16:39:52
Postat av: The real D

Du är en man som mig... behöver inte diskutera det mer.. det är män som oss som inte behöver gå på gym å försöka bevisa nåt.. för vi har allt redan, förutom kanske lite hår på bringan ;)

2009-02-23 @ 00:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0