Gratäng å kräftstjärtar med Patty å Selma

Oj oj oj skulle ha spelkväll med patty å selma men det blev potatisgratäng med kräftstjärtar istället. Hmm lika bra det då jag suger på sällskapsspel. aja nu kikar "vi" på legaly blonde. men snart så blir det nya Irené Huss.

På tal om annat så faan va full jag va i fredags. Om någon kommer ihåg vad jag gjorde så berätta det!!



Ha ha släpp aldrig mej med en sådan här puffra.

Ha ha kul i spanien senast. Va ute på något ställe å efter en konstig röd shot så blev jag riktigt sugen på något nyttigt. Såg direkt en kille som gick förbi med en ros i näven. Tog det smarta beslutet att äta denna. Han blev tydligen skitsur! (Kommer inte ihåg själv)  Det blev tydligen bråk å han blev utslängd till ca 8 poliser å han gjorde motstånd å bröt tummen på en snut. Snabba som dom är i spanien så blev det rättegång dagen efter å dommen blev 1100 euro i böter och 8 månaders fängelse. Aja det va han värd.

Patty vart har du varit med den där munnen????

Kommentarer
Postat av: patty

ÄNTLIGEN!!!! någon som komenterar.. jag lär förmodligen vara den första och sannerligen den sista som komenterar eller vad tror du???

2008-09-17 @ 02:54:56
Postat av: M Carlson

Jävla bitterfitta ho som kommenterat innan här! haha!

Vad har du i håret?

2008-09-17 @ 13:25:55
URL: http://morgancarlson.blogg.se/
Postat av: mos

Fan va här ska kommenteras!

2008-09-20 @ 19:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0