Jobbe=(

Jaha då va denna veckan slut. Seg helg på jobbet som vanligt. Men jag ska inte klaga trivs ganska bra faktiskt.
I torsdags så blev jag lite full tror ja. Hmm vakna ju inte på natten av sisådär 8samtal å ett gäng SMS.
Va ju inte direkt snabbast på jobbet i fredags men det bjuder ja på.
Lördagen blev riktigt lugn....... Till en början iaf. Sen komm Tony å Anders. Ja ja några öl kan ju inte skada sen blev det sambuca under pistolhot. Nja kanska inte pistolhot men nästan. Någon timme senare va jag på "Sarn" för ovanligheten skull. Faan va tråkig läsning det här blev.



Gammal bild från jobbet. Snacka om å vara mobbad.

Faan va förbannad jag va i morse. Drog till Statoil i vanlig ordning på söndags morgonen för lite kaffe på vägen till jobbet. När ja sen kommer ut till min jävla Renaultjävel så startar inte skiten. Får ett lite mindre psykbryt å sparkar bort bilen till en parkeringsplats. Går hem å svider om för å ta hojjen till jobbet. Väl på jobbet så ringer dom från statoil å säger att jag missade parkeringsrutan. Stod tydligen på 2 rutor. Fick ringa en polare som drog upp för å flytta skiten å tro faan att den starta direkt. Helvetes jävla Renaultjävel. Aja gött å slippa laga skiten iaf.

Å söndagkvällen slutar som vanligt med Patty å Selma=) (Nu ska jag ta en ÖL)

Å du mojje!!!! Ring mej

Kommentarer
Postat av: carro

sägs om att uppdatera bloggen lite flitigare?

2008-09-27 @ 02:06:19
Postat av: Prällen

Skrivkramp?

2008-09-30 @ 07:04:22
Postat av: www.alexelgh.se

här är det ju fan döare än på min sida, haha...

2008-10-03 @ 16:22:34
Postat av: el groggo!

du är kass på de här tarmen!!!update!!!

2008-10-07 @ 17:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0