Massa sorger för en stor man

Ja det va ju ett tag sen........... Har hänt mycke i mitt liv sen sist. Hade en rikligt bra helg i danmark med Sulan å Mohito.
Riktigt sjuk helg det där. Bestämde mej helt klart sent på torsdagskvällen att jag skulle dra ner fredagen. Å ja kan medela att det blev rikligt med sprit å sprit. Vilka snubbar om man kan säga så. Alltid trott att Belgare å Fransmän är lugna. Fick Facit rakt upp i annsiktet kan ja säga. Heck heck heck Kan säga att jag har festat med vilda polare å massa fyllegalna personer men det som hände då stannar där. Fråga mej!!!




Ja vad ska man säga det va en riktigt grymm helg=)

Pappa jag minns dej som den goda människa som ALLTID gjorde allt för oss. Du finns alltid med oss.
Saknar dej som F**N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0