Arbetslös???

Har en liten svag känsla av att vara arbetslös är inget för mej.
Dock känns det som att det är nyttigt för min kropp å mitt hem.
Denna vecka har jag varit mer aktiv än jag varit dom senaste åren. Måndag å tisdag morgon så har ja spelat tennis. Fy faan va jobbigt det är men det är så roligt. Onsdag morgon så drog ja till badhuset kl 07 på morgonen å simma 1 km.
Hallå vad händer med mej? men faan va skönt det är å hålla igång. Imorse så kom Björk upp å käka frulle sen börja ja storstäda i form av dammsugning under soffa å matta. Blev avbruten mitt i städningen av Punkarn så vi tog en promenad.
Sen......... kunde ja inte hålla mej längre jag va tvungen å dra en kort sväng på hojen FAAAN va gött det va=)



Bakifrån.......

Men nu jefflar är det dags å ta disken å dra på Thåström på hög volym.
Åhh ikväll blir det bowling. Hoppas ja kan hålla snittet uppe.

Att titta på golf är som å runka till vasaloppet, Kalldrar å kalldrar men det händer ingenting=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0