Klockor visar tiden........

Sjukt egentligen hur man har det. Asså jag menar man drar runt å hänger med polare å gör det man vill liksom.
Som min dag idag har bestått av bowling skate simma å 3 öl.
Kanske inte så man vill ha det när man är i min ålder men jag trivs ganska bra änså. Men shit vad gött det skulle va å ha ett hus å familj typ. Ja men typ vara en "svensson"
Men drömma om framtiden kan man ju göra men man får aldrig i förtid reda på hur den blir.

Igår kunde ja inte sova så ja funderade på vart jag vill åka å kom fram till tråkiga platser som spanien (igen) Thailand (igen) USA (igen) å malaysia. Asså USA så är det Miami som ligger närmast för min del. ja men det verkar ju så snyggt när man kollar på CSI Miami. Måste verkligen dit å kika hur det är.
Började å härja i lägenheten förra veckan men det har inte hänt mycke sen dess. Orkar ju liksom int ta tag i det när ja bor som jag gör. Faan måste flytta!!!!

Känner att jag behöver ett jobb som jag trivs på. Men vad faan är det för jobb då?? Porrstjärna är nog inget för mej=(


                                       
                                                       Cowboy???

Hmm va tvungen å slänga upp en bild kändes det som. Nää om ni orkat läsa det lilla ja skrivit så kan ni ju skicka mej ett mess å bara skriva hej. eller va faan ring om ni vill något!!!

Jag stå här på KALLT!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0